.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زن بدحجاب روس در مراسم تشیع شهداء
زن بدحجاب روس در مراسم تشیع شهداء

درحالیکه براساس قوانین دیپلماتیک کارکنان هر سفارتخانه میبایست تابع قوانین و عرف جاری کشور میزبان باشند رفتار روز گذشته تعدادی از کارکنان سفارت روسیه درتهران با واکنش منفی برخی نمازگزاران پایتخت روبرو شد.
گزارش البرز حاکیست این واکنشها زمانی رخ داد که یکی از کارکنان زن این سفارت با پوشش نامناسب روی بالکن غربی سفارت حاضر و به تماشای تشیع پیکر شهدا پرداخت.
این اقدام این کارمند زن روسی درحالیکه موضوع حجاب و رعایت ارزشهای جامعه از حساسیت خاصی برخورداز شده قابل تامل به نظر میرسد.
گفته میشود علاوه براین کارمند زن تعداد دیگری از کارکنان سفارت نیز باتجمع در بالکن این سفارت علاوه بر تماشای تشیع پیکر شهدا اقدام به فیلمبرداری از مراسم مذکور نمودند.
آنچه موجب واکنش نمازگزاران تشیع کننده پیکر شهدا شد پوشش زننده این زن بود.
برخی از نمازگزاران درخیابان حافظ خواستار واکنش وزارتخارجه به رفتار کارکنان سفارت روسیه درجریان این مراسم شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

saye 28 ارديبهشت 1389
سلام و درودخداوند برشهیدان پاک ایران زمین .وقتی زنان ایرانی مسلمان باپوشش آنچنانی بیرون میان از یک بیگانه روسی چه توقعی داری؟ما باید به زنان ایران حجاب درست را آموزش دهیم و اعتقادات آنهارا محکم تر کنیم تایه بیگانه بخودش اجازه نده که اینطوری به مقدسات ماتوهین کنه .خواهرشهید.
farhad 28 ارديبهشت 1389
باسلام
وقتی یاران موسوی روزعاشورا بهمراه فائزه هاشمی می رقصدوسرودجمهوری ایرانی سرمی دهدبایدبه زن روس افرین گفت که به خودش زحمت داده تاباچشمانش ببیندکه بربسیجیان خمینی چه گذشت وچه می گذرد وچه قرار است بگذرد
نا شناس 29 ارديبهشت 1389
اینو آن کسی که نظر دوم را داده و موافقانش بدانند که یاران موسوی و دختران هاشمی هزاران بار دیندار تر از متقلب های حاکم هستند مواظب باشید مصباح و یارانش انقلاب را که با دروغ دارند صاحب می شوند لااقل دین و کشورتان را از گزند این منافقان قرآن بر سر نیزه کرده در امان دارید تا مانند خط امام ره مصادره انجمن حجتیه ای ها نشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.